Skocz do zawartości

Zarejestruj się i zgranij nagrody juz teraz!

Drogi wędrowcze musisz wiedzieć, że nagradzamy swoich aktywnych jak o nowych użytkowników tego forum w postaci np. darmowych subskrypcji PS PLUS. XBOX LIVE czy też masy innych nagród. Korzystanie z naszych serwisów jest całkowicie bezpłatne, nie musisz klikać w uporczywe reklamy czy też wypełniać ankiet. Zachęcamy gorąco do tego abyś był aktywny i rozwijał się razem z nami.
Dowiedz się więcej!
News Ticker
  • News ticker sample
  • News ticker sample

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatni tydzień
  2. Prośba o filmy

    Dziekujemy proponowane filmy właśnie pojawiły się w naszej bazie
  3. Wcześniejsza
  4. Prośba o utworzenie konta

    Konto zostalo utworzone:) Haslo jest takie samo jak nick. Haslo oraz email mozna zmienic po zalogowaniu sie. Dostep do bazy uzyskujesz po wejsciu w adres: 144.217.177.24:8096 W razie jakichkolwiek problemow, pytan lub jesli brakuje Ci jakiegos filmu lub serialu prosze o post w odpowiednim dziale.
  5. Witam proszę o utworzenie konta. Pozdrawiam!
  6. Prośba o filmy

    Myślę że interesujące byłyby serie filmów Szybcy I Wściekli a także Taxi
  7. Prośba

    Konto zostalo utworzone:) Haslo jest takie samo jak nick. Haslo oraz email mozna zmienic po zalogowaniu sie. Dostep do bazy uzyskujesz po wejsciu w adres: 144.217.177.24:8096 W razie jakichkolwiek problemow, pytan lub jesli brakuje Ci jakiegos filmu lub serialu prosze o post w odpowiednim dziale.
  8. Prośba

    Witam proszę o utworzenie konta. Pozdrawiam
  9. Prośba o utworzenie konta

    Witam, proszę o utworzenie konta. Pozdrawiam
  10. Witam

    Proszę o reset hasła w bazatv.pl

    1. LowcaCieni

      LowcaCieni

      Haslo zresetowane, takie samo jak nick jest juz.

  11. Podanie o konto

    Aby otrzymać konto w serwisie BAZATV.pl należy założyć na forum swoje konto, a następnie w dziale Prośba o Konto przywitać się i poprosić o założenie nowego konta. Konta są darmowe i nie są pobierane za nie żadne opłaty, jedynie jak możesz pomóc to złożyć datek na utrzymanie serwerów, oczywiście nie jest to obowiązkowe.
  12. Prośba o utworzenie konta

    Konto zostalo utworzone:) Haslo jest takie samo jak nick. Haslo oraz email mozna zmienic po zalogowaniu sie. Dostep do bazy uzyskujesz po wejsciu w adres: 144.217.177.24:8096 W razie jakichkolwiek problemow, pytan lub jesli brakuje Ci jakiegos filmu lub serialu prosze o post w odpowiednim dziale.
  13. Proszę o utworzenie konta. Dziękuję
  14. Witam

    Konto zostalo utworzone:) Haslo jest takie samo jak nick. Haslo oraz email mozna zmienic po zalogowaniu sie. Dostep do bazy uzyskujesz po wejsciu w adres: 144.217.177.24:8096 W razie jakichkolwiek problemow, pytan lub jesli brakuje Ci jakiegos filmu lub serialu prosze o post w odpowiednim dziale.
  15. Witam

    Proszę o utworzenie konta, z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  16. Chcesz darmowe konto do PS PLUS na 30 dni? 1. Nic prostszego, zarejestruj się na forum e-sponsor.pl 2. Napisz w tym temacie posta o treści "wchodzę!" 3. Udostępnij ten post na swoim Facebooku ( na tablicy ) 4. Wyślij nam na PW link do swojego profilu FB 5. Po chwili otrzymasz Prywatną Wiadomość z kontem, które zawiera 30 dniową subskrypcję PLAYSTATION PLUS. * akcja promocyjna dotyczy konta z aktywną subskrypcją PS PLUS na okres 30 dni. Oczywiście konto dodajemy do swojej konsoli jako podstawowe i od tej chwili na swoich wszystkich profilach masz status PS PLUS. Na kontach możesz zmieniać hasło a także emaila. Akcja promocyjna trwa aż do odwołania, a ilość subskrypcji jest ograniczona.
  17. REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO E-SPONSOR.PL I. WARUNKI OGÓLNE 1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum Internetowego E-SPONSOR.PL (zwanego dalej „Forum”). Forum stanowi internetową grupę dyskusyjną, powstałą w celu wzajemnego inspirowania się, nawiązywania znajomości, współpracy oraz wymiany poglądów, informacji i posiadanej wiedzy. 2. Użytkownikiem Forum może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Forum, jak również osoba fizyczna, która w dniu rejestracji ukończyła 13 rok życia, po uzyskaniu zgody opiekunów prawnych (zwany dalej „Użytkownikiem”). 3. Moderatorem Forum jest podmiot wyznaczony przez Administratora (zwany dalej „Moderatorem”). Moderator posiada specjalne uprawnienia, w szczególności uprawnienia w zakresie zmiany treści lub usuwania postów, a także blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na Forum mające na celu zapewnienie przestrzegania Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa przez Użytkowników. 4. Językiem obowiązującym na Forum jest język polski. 5. Warunkiem korzystania z Forum jest dobrowolne zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z Forum oznacza, że uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu, dobrowolnie akceptuje jego treść. II. ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM 1. Korzystanie z Forum możliwe jest wyłącznie poprzez zalogowanie się na e-sponsor.pl. 2. Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia, czy nie istnieje podobny lub taki sam wątek na Forum. Nowy wątek, powinien mieć klarownie i zrozumiale określony temat. Temat nowego wątku powinien wyraźnie wskazywać przedmiot dyskusji oraz jego główne wątki. Powtarzające się wątki będą usuwane. 3. Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum. 4. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym. 5. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwych, będących pomówieniami czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling). 6. Niedopuszczalne jest również umieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum przekazów reklamowych. 7. Użytkownik powinien formułować myśli zwięźle i przejrzyście, unikać błędów ortograficznych oraz używać skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite. 8. Moderator Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania, przez osoby upoważnione z Forum, które nie spełniają warunków określonych w Regulaminie. 9. Sprawy prywatne lub skierowane do określonego Użytkownika, a niezwiązane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do danego Użytkownika za pośrednictwem prywatnej wiadomość (tzw. PW). III. KARY 1. Administratorowi przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar: a) upomnienia Użytkownika – przez które rozumie się zwrócenie uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości, b) ostrzeżenia Użytkownika – przez które rozumie się nałożenie kary poprzez opcję „Ostrzeż użytkownika", skutkującej pojawieniem się odpowiedniej informacji przy awatarze Użytkownika, c) zawieszenia Użytkownika – przez które rozumie się zablokowanie możliwości publikowania wpisów na Forum na określony czas. d) usunięcie konta Użytkownika – przez które rozumie się całkowite usunięcie konta Użytkownika. 2. Zebranie trzech ostrzeżeń, o których mowa w pkt. b) powyżej przez Użytkownika skutkuje usunięciem jego konta. 3. W przypadku rażących wykroczeń Administrator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżenia. 4. Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora. 5. Ponadto, Administratorowi i Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem. 6. Każdemu Użytkownikowi Forum przysługuje prawo do złożenia reklamacji na zasadach określonych w Regulaminie Portalu e-sponsor.pl. IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi przyczynami niezależnymi od Administratora, za uprzednim powiadomieniem Użytkownika na stronie Forum. 2. Po ukazaniu się na stronie głównej Forum, lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż zalogowanie się na forum e-sponsor.pl po takim ogłoszeniu stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika. 3. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik powinien powstrzymać się od zalogowania na forum e-sponsor.pl i niezwłocznie powiadomić Administratora o takiej decyzji. 4. Oświadczenie o niezaakceptowaniu zmian w Regulaminie, pociągnie za sobą usunięcie konta Użytkownika. 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 kwietnia 2018 roku.
  18. REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO E-SPONSOR.PL I. WARUNKI OGÓLNE 1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum Internetowego E-SPONSOR.PL (zwanego dalej „Forum”). Forum stanowi internetową grupę dyskusyjną, powstałą w celu wzajemnego inspirowania się, nawiązywania znajomości, współpracy oraz wymiany poglądów, informacji i posiadanej wiedzy. 2. Użytkownikiem Forum może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Forum, jak również osoba fizyczna, która w dniu rejestracji ukończyła 13 rok życia, po uzyskaniu zgody opiekunów prawnych (zwany dalej „Użytkownikiem”). 3. Moderatorem Forum jest podmiot wyznaczony przez Administratora (zwany dalej „Moderatorem”). Moderator posiada specjalne uprawnienia, w szczególności uprawnienia w zakresie zmiany treści lub usuwania postów, a także blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na Forum mające na celu zapewnienie przestrzegania Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa przez Użytkowników. 4. Językiem obowiązującym na Forum jest język polski. 5. Warunkiem korzystania z Forum jest dobrowolne zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z Forum oznacza, że uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu, dobrowolnie akceptuje jego treść. II. ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM 1. Korzystanie z Forum możliwe jest wyłącznie poprzez zalogowanie się na e-sponsor.pl. 2. Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia, czy nie istnieje podobny lub taki sam wątek na Forum. Nowy wątek, powinien mieć klarownie i zrozumiale określony temat. Temat nowego wątku powinien wyraźnie wskazywać przedmiot dyskusji oraz jego główne wątki. Powtarzające się wątki będą usuwane. 3. Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum. 4. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym. 5. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwych, będących pomówieniami czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling). 6. Niedopuszczalne jest również umieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum przekazów reklamowych. 7. Użytkownik powinien formułować myśli zwięźle i przejrzyście, unikać błędów ortograficznych oraz używać skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite. 8. Moderator Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania, przez osoby upoważnione z Forum, które nie spełniają warunków określonych w Regulaminie. 9. Sprawy prywatne lub skierowane do określonego Użytkownika, a niezwiązane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do danego Użytkownika za pośrednictwem prywatnej wiadomość (tzw. PW). III. KARY 1. Administratorowi przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar: a) upomnienia Użytkownika – przez które rozumie się zwrócenie uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości, b) ostrzeżenia Użytkownika – przez które rozumie się nałożenie kary poprzez opcję „Ostrzeż użytkownika", skutkującej pojawieniem się odpowiedniej informacji przy awatarze Użytkownika, c) zawieszenia Użytkownika – przez które rozumie się zablokowanie możliwości publikowania wpisów na Forum na określony czas. d) usunięcie konta Użytkownika – przez które rozumie się całkowite usunięcie konta Użytkownika. 2. Zebranie trzech ostrzeżeń, o których mowa w pkt. b) powyżej przez Użytkownika skutkuje usunięciem jego konta. 3. W przypadku rażących wykroczeń Administrator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżenia. 4. Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora. 5. Ponadto, Administratorowi i Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem. 6. Każdemu Użytkownikowi Forum przysługuje prawo do złożenia reklamacji na zasadach określonych w Regulaminie Portalu e-sponsor.pl. IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi przyczynami niezależnymi od Administratora, za uprzednim powiadomieniem Użytkownika na stronie Forum. 2. Po ukazaniu się na stronie głównej Forum, lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż zalogowanie się na forum e-sponsor.pl po takim ogłoszeniu stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika. 3. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik powinien powstrzymać się od zalogowania na forum e-sponsor.pl i niezwłocznie powiadomić Administratora o takiej decyzji. 4. Oświadczenie o niezaakceptowaniu zmian w Regulaminie, pociągnie za sobą usunięcie konta Użytkownika. 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 kwietnia 2018 roku.
  19. Welcome to Pages

    Welcome to Pages! Pages extends your site with custom content management designed especially for communities. Create brand new sections of your community using features like blocks, databases and articles, pulling in data from other areas of your community. Create custom pages in your community using our drag'n'drop, WYSIWYG editor. Build blocks that pull in all kinds of data from throughout your community to create dynamic pages, or use one of the ready-made widgets we include with the Invision Community. View our Pages documentation
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×